dimecres, 16 de desembre del 2009

Nit Fosca: La Llum en la Foscor

Capítol 1
"L'ARRIBADA D'ELL"




Jo estava sentada allà, sola, sense ningú que em fes companyia, només amb el meu indesitjable do. Sempre m'ho preguntava... Que seria allò tan estrany? Per què ho tindria? Per culpa d'aquella cosa mai havia pogut tenir amics, ni estar amb ningú... Era horrible.

Aquell dia, com sempre, teniem socials i desitjava que vingués algú que em fes posar contenta, tot i que ho havia d'estar per no fer mal als que tinc al voltant.
- Ha arribat un nou alumne - ens va avisar el Professor J. - És diu Alex Green i és d'Austràlia. Ha vingut aquí perquè han enviat al seu pare a aquí. Tracteu-lo com un més i intenteu ser amables
Un noi nou? Perfecte. Un més per la meva col·lecció...
- Entra Alex.
El noi era bastant alt, uns 5 cm més que jo, era castany amb al cabell curt despentinat. Tenia els ulls d'un color blau turquesa, d'aquell que m'agradava a mi. Portava una samarreta curta verda amb un dibuix d'una vaca volant molt graciosa que li donava un toc divertit; i uns pantalons que li arribaven als turmells d'un color blau fosc, com el d'uns texans. També portava unes bambes esportives blanques.
- Eeh... t'hauràs de sentar al costat de la Hana - va dir en J. - És l'únic lloc lliure que hi ha... - va afegir amb un to preocupat.
Ell va vindre cap a mi i es va asseure al meu costat. Vaig sentir com els altres murmoraven coses, però els vaig ignorar. Li vaig dedicar un somriure.
- Em dic Alex Green - em va dir amb un to encantador - Tu et dius Hana?
- Sí, Hana Sweest
- Podrem ser amics, oi?
- No ho crec. Ningú em vol com amiga
- Per què?
- Perquè no els hi caic bé, suposo - havia de dir-li això, no li podia pas dir la veritat
- Menteixes
- Com?
- Que no m'estàs dient la veritat
- Eh... per què?, si és això. Suposo, no se, per això no és volen apropar a mi... - com sabia ell que estava mentint?
- Mm... d'acord. - va dir com si es rumiés el que anava a dir
Li vaig somriure i em vaig posar a apuntar tot el que deia en J., ja que no m'havia adonat que la classe de socials havia començat. Ell va agafar un paper i va començar a escriure:

Ets igual que jo, Hana. Som molt semblants. He vingut aquí per protegir-te

Em va passar el paper perquè li pogués respondre. No entenia el que volia dir. Què erem iguals? Que havia vingut aqui per protegir-me? A què es referia?

No sé de que em parles

Els "Mursis" són uns homes que van pel món buscant a gent amb poders com tu per poder dominar el món

Estava desconcertada. No se de que m'estava parlant! Qui eren aquelles "Mursis"? I com sabia allò del meu poder?

Espera, espera, espera... Qui ets tu? D'on vens? Que en saps tu del meu do?

Jo sóc un simple noi "semihumà" enviat per protegir a unes determinades persones. M'han donat tot tipus d'informació sobre tu...

I que et poden fer els "Mursis" aquests?

Et roben la sombra, i quan això passa, estàs condemnat a ser el seu esclau per tota la vida.

Però tu... com em protegiràs?

Hi ha un clan anomenat " Llum de la Lluna" que lluita contra ells. Jo sóc d'allà. Tots aquests anys hem estat lluitat contra ells. Tot i que nosaltres som més, cada vegada ens han guanyat.

Jo us puc ajudar, tot i que el meu do no serveix de gaire

Tu ens pots fer servei en molts sentits! Per això et volen!

No ho entenc...

Si tu pots controlar les emocions de la gent, pots fer que tothom estigui a favor d'ells sense cap mena de problema! Tot i que ells sempre volen que la gent sufreixi.

I a vosaltres com us puc ajudar?

Els meus superiors saben com, pero no ens ho volen dir.

I tu m'has de protegir?

Exactament

Ho trobo tot molt estrany, sembla irreal

Dona, el teu do a mi tampoc es que em sembli molt normal...

En aquell moment, en J. s'anava apropant i em va preguntar:

- Hana, les ciències auxiliars no ajuden en res a descobrir la història. Veritat o fals?

- Eh...

En aquell moment l'Alex em va xiuxiuejar "Mentira". Ell que sabia? Si no havia escoltat res de l'explicació del professor!

- Veritat?

- Molt malament! - em va cridar en J. - No has escoltat res del que he dit? Ja pots començar a llegir-te el tema!

- Sí, senyor...

L'Alex em va mirar estranyat com preguntant-se perquè no havia dit la seva resposta. Aquell noi era molt estrany... amagaria alguna cosa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Títol Original: Nit Fosca: La Llum en la Foscor/Nit Fosca: Eterna Realitat
© 2009, Sherry
Tots els drets reservats

Es prohibeix, llevat d'excepció prevista per la llei, qualsevol forma de reproducció, distribució, comunicació publica i transformació d'aquesta obra sense l'autorització dels titulars de la propietat intel·lectual. La infracció dels drets esmentats pot constituir un delicte contra la propietat intel·lectual (article 270 i següents del Codi Penal)